WELCOMEEE 2014!!!!

WELCOMEEE 2014!!!!
Muhammad Aliff Hazim Dan Muhammad Alif Madani my Boy!!

Thursday, October 2, 2014


Tuesday, November 19, 2013

Monday, October 28, 2013

Tuesday, October 8, 2013

Alhamdulillah... rasa gembira bertambah-tambah dengan kehadiran putera kedua... Muhammad Aliff Hazim
bertuah rasanya diri ini bila diberi peluang oleh Allah untuk terus memelihara anak-anak yang comel ni.. hm .. InsyaAllah mama n papa akan terus kuatkan hati membesarkan kamu berdua insyaAllah... We love both of you...

Sunday, September 1, 2013

Sambutan Raya~Raya Merdeka

Assalamualaikum Semua.. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri ... MasyaAllah... sungguh Cepat masa berlalu... sedar sedar dah penghujung syawal..

Sekolah ku sambut raya merdeka pada 30 Ogos 2013 Hari Jumaat .
Di dahulukan dengan perhimpunan pagi :





Anak-anak murid ku comel comel belaka. masing masing memakai pakaian beraneka warna dan fesyen ... merih sungguh raya merdeka hari ini.


Kemudian disertakan aktiviti Solat Hajat dan Solat Sunat Dhuha sebagai pendahuluan, diimamkan oleh ustaz kat sekolah ku..:

 Tenang dan aman bila tengok barisan jemaah terdiri dari guru murid dan kakitangan memulakan aktiviti kerohanian. 


Bersalaman sambil selawat sesudah Solat Sunat  sambil Berselawat ke atas junjungan Rasullah SAW. Ku tak Solat Sebab Allah Bagi Cuti. huhuhu

CIKGU N ANAK MURID SEMUA

Tuesday, July 16, 2013

Assalamualaikum warahmatullah hiwaba rakatuh... masyaallah lama betul cikgu tak berblogging... huhuhu hm ini pulak ialah sedikit kenangan ketika Bengkel Menganyam Rotan Bersama Guru-guru daerah sepang. seronok sangat. sekurang-kurangnya.. seni warisan bangsa ini tak dibiarkan sepi..

contoh yang dibawa oleh Pusat Kraftangan Rawang
Contoh Rotan yang dibawa oleh Pihak Kraftangan Rawang
tudung saji mini




peringkat awal menganyam rotan
rotan yang dibuat key cha
proses menegakkan bahagian silinder rotan
menganyam dinding rotan

Hasil Produk Pertama Rotan Saya huhuh cantik tak ???

key chain dari rotan


Guru - guru Daerah Sepang yang Dedikasi              

Sunday, May 26, 2013

assalamualaikum warahmatullah... dah rasa agak lama aku tak berblogging ni... dah tukar dari notebook ke ultrabook pun... masih tiada kata yang nak diucapkan hahahah anak pun tak update... aku masuk ICU masa anak kedua haritu... dalam pantang 25 hari aku sesak nafas dan dikejarkan ke Hospital KAjang di ICU... Sedih Jangan cakap lah.. bayiku MUhd Aliff Hazim seakan mengerti perasaan mamanya... tak banyak ragam.. sedih aku tinggalkan hazim n abangnya dani selama 20 Hari di ICU.. semua dah risau ingat aku jadi macam2... Hanya pada ALLAH aku berserah dan berharap ... syukurlah aku selamat...


Google+ Followers